torsdag 29 september 2011

Vill inte....

Idag kom tiden för operation för våran lille prins S. Men usch de liksom knöt sig i magen o hela mitt inre skrek neeeej jag vill inte...
Självklart är de för S bästa, ingen tvekan om de. Men efter den erfarenhet av sjukvården jag o min familj fått detta året så litar och känner jag mig inte trygg med nån. Trots att de inte ska skära i honom osv utan bara gå ner med en kamera så ska dom ju ändå söva honom, dom ska ner i hans luftvägar osv. Tänk om han inte vaknar, tänk om hans små luftvägar inte fixar de? Tänk om dom kommer åt inne i luftrören så de börjar blöda o förstör saker??!!!! Jaaa de är massa tänk om. De spelar liksom ingen roll att folk säger - dom vet vad dom gör.- de är rutin för dom osv osv. De får va hur jävla mycket rutin de vill MEN de finns ingen som kan garantera till 100% att allt kommer gå bra , att de inte är just vi som är den där procenten där de faktiskt går snett, de finns de ingen som kan garantera och de skrämmer mig enormt!
Jag älskar dig så underbara underbaraste S!!!<3
Nu är de några veckor kvar till op men usch va ont i magen o hjärtat de gör redan inför de...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar