måndag 5 september 2011

Vill inte ha ont mer...

Smärtan är kvar och jag blir smått galen. Jag vill ha hjälp , jag vill ha bort de onda , jag vill att ngt ska göras att någon ska kunna säga va de är som gör så förbaskat ont i bröstbenet. Jag vill ju såklart inte att de ska vara ngt allvarligt men jag vill veta va de är och få bort de. Jag vill få veta med största nöjliga säkerhet att de inte är ngt farligt....
Men de känns som allt står stilla, alla läkare bara gissar hejvilt och man får testa de flesta medicinerna mot vanliga saker men ingenting hjälper ju... Jo mina morfintabletter men jag hatar egentligen att stoppa i kroppen massa tabletter o skit som inte ska va i kroppen naturligt.

Ne usch jag hatar o låta som en hypokondriker o så här gnällig:((
Nu kryper jag ner under täcket och hoppas på att smärtan försvinner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar