måndag 19 september 2011

Envisnare än en åsna

Envisnare än en åsna.... Ja de är så maken och min familj brukar säga om mig. Och jovisst är jag envis, envis till max ibland men just nu blir jag så frustrerar för min envishet om att inte ta nåt smärtstillande vinner inte över smärtan:(
Smärtan i bröstbenet kommer o går inte längre, ne den är konstant numera vilket gör en fruktansvärt trött:( på onsdag har jag nästa läkarbesök och gör dom inget vettigt nu heller så blir de till o gå privat helt enkelt för de här funkar liksom inte längre, de är inte hållbart att gå omkring o ha så här ont. De ska ju normalt inte göra så här ont, nåt e ju fel.... Ska de va så svårt för dessa läkare att förstå?!?!

Jaja hur som helst, dagen idag har segat fram. Morgonen började med bajsrally hos ungarna, sen spelade vi lite spel och efter de tog J en liten tupplur sen var de dags för lunch. Efter lunchen hämtades W och nu sover lille J igen. Ska nog ta mig en sväng med dammsugaren i em med.
Ikväll är de tv-kväll med älsklingen. Idol står på schemat bland annat.
Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar