lördag 17 september 2011

Vad är kärlek?(30 dagars bloggtema)

Oj en väldigt stor fråga. Kärleken är stor. De finns ju olika typer av kärlek. Kärleken jag har till mina barn är oövervinnlig och endlös, de är en kärlek som alltid är enorm och som bara kommer växa sig starkare och starkare. Kärleken jag har till min make är oxå stor men ändå en annan sorts kärlek. Kärleken till maken är en pirrande harmonisk kärlek med balansen av att både ha en bästa vän och livspartner som man får leva sitt liv tillsammans med. Att vi har fem barn tillsammans gör våra band till varandra ännu starkare.
Kärleken till mina vänner är en annan och på ett annat plan. Jag har många fina vänner men har oxå lärt mig genom åren att vissa vänner kommer och går. Men dem vännerna som står mig riktigt nära är kärleken stark till. Äkta vänner är dom som finns där i vått och torrt, dom som även om man inte hörts på bra länge ändå känns som man pratade igår. De är äkta vänner de. Sen finns ju kärleken man har till sina föräldrar och syskon.den är speciell. Jag älskar mina föräldrar och jag älskar mina syskon.

Kärleken är som sagt stor. Tänk om vi alla kunde våga visa mer kärlek för varandra. Men tyvärr blir världen mer egoistiskt:(
Mer kärlek åt alla helt enkelt!!!!

Mina Underbara barn, min älskade man och min övriga familj och vänner, I LOVE YOU 4-EVER!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar