tisdag 13 september 2011

Tomt

De är tomt... Tomt utan barnen. Jag saknar dom otroligt mkt när dom är på dagis. Men snart är dom hemma igen och då är de full fart, me love:))

Maken ska iväg o besiktiga bilen snart. Sen är de möte på dagis och efter de är de änna dags att göra middag. Har lite papper att fylla i sedan oxå. Mitt lilla charmtroll J jollrar allt mer, så underbart gulligt när dom jollrar:) funderar på va man ska käka idag..." tänker så de knakar"... Nåt förslag kanske??

Läste förresten idag på aftonbladet om läkaren som misstänks för barnadråp... Fy sjutton alltså:(
Med tanke på erfarenhet vi har fått utav vården detta år så skulle de inte förvåna mig alls om så e fallet. Jag hoppas att sanningen kommer fram för föräldrarnas skull och för rättvisan. Men livet är ju inte alltid rättvist tyvärr. Därför är de viktigt att ta vara på varenda sekund, varenda liten sak och va tacksam för de underbara man har. De är något jag lärt mig detta året som haft väldigt stor betydelse. Livet är underbart fast de inte alltid är en dans på röda rosor men de finns så otroligt mycket underbart i livet. I mitt liv är de underbaraste mina barn och min familj<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar