fredag 9 september 2011

Inget roligt avslut på kvällen...

Ja då va de helg igen. Gårdagen hade lika vackert väder som när vi gifte oss:) under förmiddagen städade vi igenom hela huset sen hämtade vi W på skolan och efter de hade vi en lugn och mysig dag som vi bara njöt av. Kvällen slutade dock inte riktigt lika roligt då jag fick fruktansvärt ont i bröstbenet igår:( alldeles yr och kallsvettig. Efter att ha knaprat lite cashewnötter kom känslan av att de satt sig en nötbit eller nåt i halsen, kraxade o hostade och försökte på alla sätt o vis att få upp "biten" men ingenting hjälpte de ända som hände va att de blev tjockare o tyngre att andas och tungan kändes lite som att man hade tandläkarbedövning i den:( ingen aning om va detta va:( någon av er mina kära bloggläsare som har nån ide kanske???
Efter lite frisk luft och varm dryck envisnades jag med att försöka gå o lägga mig i hopp om att de skulle ge med sig men icke, natten blev hemsk men nu på morgonen är de iaf lite bättre:) Dock verkar vi i familjen eller ja jag och J åkt på nån slag förkylning oxå, snorigt och irriterad i halsen.

Idag får vi gäster efter de vet jag inte riktigt va som sker men vi får se vad dagen bjuder på. Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar