tisdag 27 september 2011

Mina drömmar (30 dagars bloggtema)

Jag har många drömmar både stora och små. Mina drömmar har dock förändrats under tidens gång. När jag va liten drömde jag om att bli polis. I tonåren drömde jag om att få bli journalist och få träffa backstreet boys. Nu när jag är "stor" så har jag drömt om att bygga eget hus och om att få ett jobb som jag trivs med och om att få åka på en riktig safariresa och vem drömmer inte om att vinna massa pengar??:) men efter mitt besked om att jag hade en tumör kastades livet upponer och mycke hände inombords inom mig. Jag har börjat se och förstå livet på ett helt annat sätt. Jag har fattat hur skört livet är och att de inte alls är givet att man finns nästa sekund. Så går jag då omkring o oroar mig hela tiden för de skulle säkert många fråga? Nej tvärtom jag vågar mer men jag gör de oxå med mer förnuft o mer tanke.
Mina drömmar ändrades oxå när jag fick tumören. Nu är min största dröm att få leva,att få uppleva allting att få njuta av livet! Visst har jag andra drömmar oxå men dom känns inte lika viktiga längre och vissa drömmar har man ju för sig själv så dom tänker jag inte skriva här;)
Va har ni för drömmar?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar