onsdag 20 juli 2011

Vart i gbg

Jepp vart i göteborg idag, först till elgiganten där jag lämnat in min telefon som nu va klar för avhämtning , tog endast 1,5 vecka så de va snabbt jobbat av elgiganten, och mobilen vart utbytt mot en ny så de va ju inte helt fel. Sen bar de av till netonnet där vi lämnat in en tv som dvd spelaren lagt av i men där vart de ingen ny tv inte utan dom hadr bara bytt dvd-loaden i den, jaja bara den funkar så e jag nöjd:) en tripp till jula vart de efter de för köp av silikon,verktyg och annat krimskrams. sen åkte vi till nordstan och gick in på apoteket för att köpa enfamil och tvättsvampar som jag måste tvätta mig med innan provtagningen på fredag. Efter de va barnen hungriga så de vart lunch på mcdonalds. Där efter bar de hemåt igen eller ja först åkte vi till affären hemmavid och köpte mjölk och bröd o dylikt. Till slut va vi hemma, packade upp alla saker, matade lille J. Nu har jag precis avslutat ett trevligt samtal med min vän S. Snart dags för kvällsmat eller ja om lite drygt nån timme iaf. Har väl lite tvätt att ta hand om tills dess, jippi lr inte men måste göras:) ha de gott mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar