tisdag 26 juli 2011

Ny remiss till ct

Idag har jag vart iväg hos läkaren, en riktigt trevlig läkare. Besöket gällde hur som helst mitt onda som sitter runt bröstbens-regionen och två fläckar jag har på höger överarm. Fläckarna tyckte han inte va något jag behövde oroa mig för, så de va ju skönt. Ang de här med bröstbenet , så skickade han en remiss för ny ct-röntgen av bröstbenet och revbenen samt lungorna för att se om de kan va neruoblasma, vilket är en cancer som sätter sig på nervsystemet. De är dessutom en cancer som ofta sprider sig innan den visar symton. Men jag hoppas verkligen att de INTE är de.. Efter läkarbesöket åkte vi o handlade sen hem och laga middag, idag vart de carbonaragratäng. Efter de vart de bus med barnen och sen vart klockan mycke som den även är nu så nu väntar sängen. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar