lördag 30 juli 2011

Ikväll rinner tårarna

Ikväll rinner tårarna:,( tankarna går- tänk om de är cancer? Tänk om den spritt sig! Men framför allt tänk om jag aldrig blir frisk:(((
Ja jo jag vet man ska inte tänka så, försök tänka posetivt, jag vet ju inte om de är så än osv osv... Men de är lättare sagt än gjort tyvärr. För jag kan inte låta bli att tänka, tanken på att dö ifrån mina barn krossar hela mitt hjärta och tårarna forsar, att inte få vara där när dom går ut ettan, när dom tar studenten, när dom lär sig cykla, prata, gå och alla andra framsteg.. Att inte få uppleva de, att inte få finnas där för mina barn , de krossar mitt hjärta:( jag vill vara här, jag vill få uppleva allt de!!!!! Jag vill inte dö. Jag vill leva med mina barn och min man, jag älskar dem så otroligt mycke!!!<3
Jag har insett hur viktigt de är att ta vara på varenda liten sekund och att inte ta något förgivet. Jag försöker tänka posetivt och kämpa och bita ihop men när dom stora smärttopparna kommer, när smärtan påminnee mig om att de är något i kroppen som inte är som de ska, då brister de, då kommer tårarna och alla tankarna på en gång. Stundtals vill jag bara ta något och skära ut tumörjäveln, vill inte låta den sitta där och växa till sig, jag vill ha bort den nu, inte vänta mer:( men såklart gör jag de inte men stundtals är känslan så.
Mina älskade underbara finaste barn, mamma ÄLSKAR ER!!!!!!<3<3<3<3<3 och älskade P , du är underbar , älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar