söndag 31 juli 2011

Ny svullnad...

Idag gör de hyffsat ont i bröstbens regionen:( när dom värsta smärta impulserna kommer blir jag nåt fruktansvärt trött, skulle kunna sitta och somna rakt upp och ner:/

Har hittills idag rensat lite i garderoberna och rensat lite papper. Försöker sysselsätta mig med något hela tiden just nu omedvetet för att slippa tänka och oroa mig inför morgondagens provsvar. Barnen har idag roat sig med att spela på playstationet. Lille J och S sover just nu , dom gillar inte riktigt denna kvava värmen. Har hängt ut tvätt idag men mörka moln hotar på himeln hela tiden.

Har förresten helt plötsligt fått ett blåmärke och svullnad på sidan om vänster handled. Vet inte va de är men hoppas att de bara är jag som slagit i nånstans utan att märka de. Får se om de kommer någon tid till ct röntgen och kardiologerna i veckan...
Funderar på att ringa min kära moder och fråga om hon har lust att dona lite i trädgårn, de behövs verkligen men jag har varken de intresset eller tiden men morsan älskar sånt så why not liksom:)

Ne nu är de dags att mata lille J<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar