söndag 24 juli 2011

Lagar middag

Idag blir de spagetthi och köttfärssås. Och idag fick jag assistans med:))
Plockade bort förbandet från handleden idag, såg helt okej ut, några stickmärken o lite blåmärken men annars såg de fint ut , jo såklart lite svullet med. Idag är tumören som sitter längre fram på handleden riktigt svullen och de i sin tur gör att de värker i hela handren så har blivit en del smärtstillande idag. Vilat en stund på dagen med lille J, riktigt mysigg:)<3 pratat en sväng med far min på telefon. Ute känns de som riktig höst, de blåser och yr lmkring saker i luften och känns lite småkallt men ändå kvaft. De åskade ju lite igår men de va inte mycke de inte, en två knallar sen va de pytts väck, rensade inte luften något vidare. När jag och älsklingen va på semester i tunisien för ett par år sedan så fick vi uppleva riktigt afrikanskt åskoväder, o där kan vi snacka åska alltså, men jag kan tycka åska är mysigt så länge man är i säkerhet från den:)

Den första bilden är på barnen när de hjälper mig med middagen.
Den andra bilden är på handleden med tumören och den tredje på andra handleden där nålen suttit för smärtlindring o lugnande....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar