fredag 15 juli 2011

Lets drive;)

Efter en lång tid borta sätter jag nu igång bloggen igen:)

OCH mycket har hänt...

Bland annat har vi fått fn son till lille J.
Precis innan J föddes blev S sjuk,luftvägarna täpptes igen på nolltid och de vart ambulans in. Väl inne på akuten sprang de 8-9 läkare plus sjuksköterskorin och ut och ingen kunde svara på va de var som va fel, de togs prover och mängder med medicin hävde dom i honom, men inget hjälpte, efter några timmar beslutades de att en lungröntgen skulle göras mfn inte heller den visade på något. Eftet ytterliggare nån timma beslutades de att dom skulle operera honom för att se så att inget fastnat i luftvägarna. Efter op konstaterades de att våran lille prins har en förträngning under stämbanden som va väldit trång, han hade dessutom drabbats av ett adenovirus som satt sig på luftvägarna:( ordinationen vart pencelin och inskrivning på avdelningen där han fick syrgas dygnet runt. P och jag satt vakna i pass, allt för att hålla koll och finnas där för lille S. Efter 5 dagar.började han piggna till och återhämta sig.

Veckan efter vi blev utskrivna därifrån föddes lille J:) 3010g och 49 lång:) och alldeles underbar!!!<3

Den 20 juni fick jag beskedet som jag fasat över, de onda jag haft i handleden är en tumör:( mer om den senare...

Våran äldsta son har slutat"nollan" och börjar ettan till hösten.stora killen:)

Så häng på igen och följ vår vardag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar