måndag 18 juli 2011

En enda person på hela sahlgrenska??!!??

Sitter och matar lille J. Sen ska de göras lunch till de stora pojkarna. Läkaren har ringt men de jag är så trött på denna sjukvård som inte överhuvudtaget funkar under sommartiden:( man ska/kan ju tydligen inte va sjuk på sommaren. De läkaren hade att komma med va iaf att dom inte tänker ta ut tumörerna innan dom vet exakt vilken sort de är. O för o veta de så måste dom göra en ny punktion eftersom klabtarslerna inte kunde göra rätt från början och en sån punktion är de tydligen bara en enda läkare som gör på hela sahlgrenska, vilket låter helt horibelt, men så sa han iaf så de som görs nu är att dom sätter in lyrica i stark dos plus att dom tycker att jag ska ta starka sömntabletter:( så deras lösning på hela problemet är att droga ner mig med mediciner totalt:(

Jag ska göra mitt bästa under dagen för att inte behöva ta så jäkla mycket mediciner. Ska försöka få ordning på min skrivare som krånglar, har lite förstoringar att fixa blan annat till svärmor:) sen ska jag ta och kika lite på doptårtor för snart är de dags för dop för lille J:) När W fyllde 7 för nån vecka sen bakade vi en egen tårta, återkommer med bild på den senare. Men doptårtan får vi nog beställa, de vågar vi inte ge oss in på"hehe":)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar