fredag 29 juli 2011

Mer om mig

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!


Nämn något som gjorde dig glad igår: att barnen tyckte om maten:)
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Matade lille J
Det sista du sa högt: sluta bråka
Det senaste någon sa till dig: jag vill ha jöt(mjölk) sa E
Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: shake
Vad var det senaste du köpte: skor
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: soligt
Godaste glassmaken: choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Sover du tungt: nej
Drömmer du mardrömmar:ja:(
Trivs du med ditt jobb: japp
Favoritklädsel: linne och kjol
Favoritlåt just nu: di-rect - cool without you
Vad ser du om du tittar till höger: en vit vägg
Vad gör dig glad just nu: min familj
Vad ska du göra härnäst: laga middag
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: ahlgrens bilar
Kläder just nu:linne o kjol
Sommarplaner:? Massa sjukhusbesök
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: haha ne inte så musikalisk av mig
Morgon eller nattmänniska: natt
Vad är viktigast för dig: familjen och ärlighet
Är du kittlig: nej
Snarkar du: nej
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: getongar och fästingar
Längtar du mest efter just nu: att bli frisk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar