torsdag 28 juli 2011

Födelsedag

Jupp igår fyllde jag år, inte så märkvärdigt nu längre när man är vuxen. Men de vart en bra födelsedag. På förmiddan tog vi med oss barnen och åkte till universeum, de gillade dom starkt. På universeum hade dom en mr-röntgen maskin som barnen testade, lägger in en bild nedan, så nu vet dom va de är för maskin mamma vart in i när jag vart iväg på sjukhuset. Efter universeum så åkte vi och åt pizza med morfar(min far). Efter pizzan vart de lite glass:) de va mums de och väldigt trevligt. Vi tog och åkte hem och åt tårta och öppnande presenter. Fick finfina tecknkngar av barnen och en kavaj som jag velat köpt länge av maken min och även ett par byxor,ett linne, choklad m.fl:)
Att få se barnen nöjda och lyckligs på universeum gjorde hela min dag, deras glädje gör en lycklig:) men med god mat, gott fika, fin tårta och finfina presenter kunde dagen inte blivit mycke bättre:) tack min underbara familj<3
Så igår va jag rätt trött och hade ingen ork till att blogga. Nu är de nedräkning till pp måndag minst sagt, nervös till tusen, jag hoppas verkligen att de "bara" är något som man blir frisk ifrån. Men på måndag kommer förhoppningsvis svaret. Hmm just de apprpå de så måste jag ringa min läkare i uddevalla idag. Remissen ang ct'n på bröstbenet o de har inte kommit ännu lr ja asså tiden för de. Idag blir de en hemma dag med en del småfixande. Ska väl försöka hitta på något kul att roa barnen med oxå:) jo min lillebror fyller ju år idag så stort grattis M!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar