onsdag 18 januari 2012

Torsdag

Torsdagar brukar alltid vara sega o även säkert denna. Men får besök idag så tiden kanske går lite fortare annars lär jag ju ha fullt upp med blöjavvänjning:-p
I em ska vi på utveckllingsamtal för W och i em får vi ytterliggare lite besök:-) måste dessutom ta o ringa o försöka samordna lite läkartider som kommit lite opassande. Ska träffa ortoped ang svullnaden som jag har på min högra arm för o kolla om de kan ha o göra med frakturen jag haft där. Måste även hitta till djuraffären o köpa kattsand, ja man kan ju förvisso köpa de i vanliga affären oxå men jag tycker inte den är alls lika bra. Den vi köper i affären är everclean och visst den är inte billig men den håller lukten borta hyffsat och de fastnar ingen sand i tassarna på katten så de är den vi kör på. Så de finns o göra idag och imorrn är de äntligen fredag!!!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar