söndag 1 januari 2012

Inte bara en känsla

Har ju länge nu haft en känsla av att något är fel i kroppen och nu har kroppen även börjat signalera ut att nåt är riktigt fel. Har under ett halvår nu haft förhöjd sänka som inte går neråt och nu senaste
Månaderna har mitt hb stuckit neråt utan att jag blöder och utan att jag är gravid. Mitt hb låg i fredags på 95:(
Sen så har jag ju en himla massa andra konstigheter...en mens som lever lite som den själv vill,en ägglossning som är obefinligt, visst vi försöker inte bli gravida men man vill ju ändå att kroppen ska fungera normalt. Har konstiga småblödningar, ja kroppen har flippat ur helt enkelt och stora frågan är ju VARFÖR?
Ska ge de ett försök till med o få hjälp av nån läkare att få allt detta utrett för jag är ärligt talat rädd för vad som händer med min kropp:-(
Va in till gyn-akuten i fredags pga hemska smärtor i magen o konstiga blödningar. De gjordes ett ul och hon kunde inte se nåt konstigt men de tog ngr olika infektionsprover och även ett cellprov så nu är de bara o vänta på svaret och hoppas på de bästa! Jag vill verkligen bara få vara frisk!! Få leva länge och vara frisk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar