lördag 7 januari 2012

Bortskämd liten kisse

Sitter o huttrar under en filt och varm dryck i handen men ändå fryser jag:p
Tråkväder är de ute med. Hittills idag har vi inte gjort mycke nåt men i eftermiddag blir de till o laga massa god mat:-) läste nyss att programmet familjen annorlunda ska gå en säsong till,kul, de ska jag följa minsann:)sä sen på måndag börjar svergies mästerkock och de tänkte jag oxå ta och titta på. Just nu sitter jag och tittar på våran lilla eller ja lilla och lilla han e inte så liten längre men hur som våran lilla hulligankatt som spelar clown:-p kan ju va rätt roligt o se de me förvisso. I torsdag hade vi förresten anticimex här, detta då jag hört krafsljud i ena väggen så dom va här och placerade ut råttgift så nu hoppas vi dom små äckelkrypen dör!
Nehe om man ska ta o skämma bort våran redan bortskämda katt lite till med lite räkor som han fullkomligt älskar:-) bjuder på två kort på våran lilla lurvboll som är en norsk skogskatt. De första är från när han bara va ngr veckor:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar