fredag 6 januari 2012

Städar-fredag

Fredags idag och jag har hållt igång hela dagen. Började dagen med att röja och sortera i barnens rum , bäddade rent i deras sängar och slängde in våra i tvättmaskinen. Ställde mig sedan och strök alla gardiner som skulle upp i hela huset, uscjh jag hatar verkligen att stryka,nåväl efter de dammtorkades de och sen tog jag och dammsugaren en dejt och dammsög hela huset,sen va de dags o skura golven oxå. Och sist men inte minst toalettstäd:/ när städandet vart klart va de dags för middag vilket idag vart från thaien. Mätta och belåtna och tiden sprang iväg så tog jag mig en efterlängtad dusch och de va sedan baddags för barnen. Efter att barnen haft kul o lekt i badet och hälften av vattnet låg på golvet istället för i badkaret:) efter badet la vi guldklimparna i sängarna o alla somnade gott :)
Nu har jag äntligen oxå bäddat i vår säng o lagt mig. Helt slut i kroppen o huvudet just nu så mina kära bloggläsare jag önskar er god natt o sov gott och dröm många lyckliga drömmar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar