torsdag 12 januari 2012

Smärta

Både igår och idag har dagarna bestått av smärta,smärta i bröstbenet och handleden:( blir så himla trött och yr när jag får smärtan i bröstbenet, inget roligt alls. Jag vill ju kunna va en glad och sprudlande med energi mamma för mina guldklimpar. Och jag ger verkligen allt för att va de men de finns inte mycke energi kvar till annat men hemmet måste skötas o allt annat som hör till vardagen så de bara o gilla läget och stå ut med smärtan:(
Vill inte behöva ta några mer morfin-tabletter, vill inte behöva ta ngr tabletter alls, jag hatar o proppa i kroppen massa tabletter. Jag vill bara få vara frisk och slippa smärtorna och få ett riktigt långt o lyckligt liv med mina pojkar.<3<3<3<3<3
Usch va detta blev deppigt men de är inget kul när smärtorna tar över:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar