måndag 2 januari 2012

2012's första läkarbesök avklarat

Ja då va första läkarbesöket 2012 redan gjort. Så hur gick de då? Jo bättre än de brukar, den största skillnaden var att han lyssnade:p
Och han sa att de är klart att vi måste utreda va allt detta är ordentligt. Så nu till o börja med är massa blodprover tagna 4 stora rör plus ett ännu större rör. Och sen så skulle han skicka remiss till reumatolog då han misstänkte att de jag har kan ha o göra med att kroppen gett sig på sitt eget immunförsvar:/
Sen ska jag tillbaka till samma läkare på onsdag redan, så ja de känns helt okej faktiskt. Jag fick berättat om allt jag ville få sagt och han lyssnade så jag får vara nöjd för de lilla nu hoppas jag bara att vi får utrett ordentligt och självklart att de inte är något allvarligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar