måndag 16 januari 2012

Grym kock och skådespelare

Jag har nog följt denna underbara skådespelare och kock sedan jag var i tonåren:p jag tittade på såpan "vita lögner" bland annat där han va en av skådespelarna och jag va så kär i honom:) o sen så va han ju med i beck-filmerna oxå som jag oxå tittat på o ja massa massa andra o nu de senaste åren har jag ju såklart följt han i tv -programmen vad blir de för mat,den stora matresan och svergies mästerkock bland annat och jag är fortfarande impad av honom. Hur duktig både kock o skådespelare han är. O sen är han ju fruktansvärt snygg de går ju inte att förneka och han har en sexig personlighet o då syftar jag inte på hans "slabbighet" i köket utan hans utstrålning av manlighet. Ja jag tycker helt enkekt att du är grym Per Morberg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar