måndag 16 januari 2012

Helgen

Fredagen vart ju en städdag som vanligt men vi hann inte riktigt få klart städningen på fredagen då vi bestämde oss för att fara till gbg en sväng,sagt o gjort så åkte vi dit och kom hem igen vid 20.00 , tog o käkade gott o bara hade de mysigt resten av kvällen. Lördagen blev de till o fortsätta städa klart. Efter de roade vi barnen, jag tjötade i telefon ett bra tag med:p söndagen gick åt till o jobba med mitt företag, men de artaf sig:-) söndagskvällen bestod dock av smärtor återigen i bröstbenet:( och sen ett tag tillbaka har jag haft ont i höger underarm, inte tänkt så mkt på just de då jag har så mkt mer ont på andra ställen men igår gjorde höger underarm ordentligt ont o upptäckte då en stor svullnad på armen, svullnaden har minskat lite till idag men är ännu kvar o gör fortfarande ont så de blir till o ringa o höra med min ortopedläkare om de kanske kan ha o göra med min fraktur som jag hade i armen för 2 år sen. Inatt har jag inte sovit ett skit pga smärta o konstiga drömmar så denna dagen lär gå segt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar