tisdag 24 januari 2012

Tänkardag

Sitter här o tittar ut o njuter av synen av en underbart fin solnedgång som lyser i härliga nyanser. Snön har ju kommit o kvar ligger den ju med, idag va de vackert när solen sken och de glittrade vackert i snön, men den kunde väl ändå kommit innan jul o inte nu!! Jaja de är som de är:-)
Jag längtar efter våren jag:-)
Idag har jag försökt roa barnen med bus och haft läxläsning med W. Även fått gjort lite småfix. Lille J pratar allt mer och mer,så kul när de små liven utvecklas.

Jag har även haft en "tänkardag" idag, ja ni vet en sån dag när massa tankar bara snurrar omkring fast man inte vill.. Har ju fått ett nytt återbesök för S på lungmottagningen och de oroar mig för de nämndes inte när vi va där att vi skulle åter såpass snart, antagligen har de något med provsvaren att göra. Frågan är bara vad? Vad visade proverna? Usch jag hatar o inte veta! Snart är de dags för middag oxå så vi hörs ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar