tisdag 6 mars 2012

Gravid.....




Mmm... Undra hur många som kikar in nu;)...
De e lite komiskt de där vilken koll folk har:-p Jag skrev och rimmade i en tävling om storken och med en gång så kom frågan från flera stycken om vi ska ha barn igen. Samma sak sker om en tjej skriver att hon mår illa o är trött och yr då kommer oxå frågan om graviditet. Men nej jag är inte gravid. Fler barn vill jag ha men de finns andra prioriteringar just nu än att bli gravid, först måste jag få ordning på min kropp som flippat ur fullständigt:( Sen kämpar jag för att gå ner i vikt med vilket går hyffsat men inte de enklaste när kroppen smärtar som bara den men jag tackar min envishet för att jag ändå kämpar mig igenom lite träning. Så vi får se när de blir fler barn om de blir fler barn. De får man känna efter där och då lixom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar