måndag 27 februari 2012

Dropp

Vart dålig på o uppdatera här,sorry:p
Men har inte mått särskilt bra de senaste, de senaste dagarna har bestått av smärta och åter smärta. Fredagen tillbringade jag på akuten då varje andetag gjorde ont i bröstbenet och med en handled som kändes som den skulle explodera. Efter ett par timmars väntan så kom läkaren tillslut iaf och jag fick handen återigen inpaketerad och nu fick jag även veta att de INTE är nån tietzes syndrom i bröstbenet för då hade crp tytt på de. Så remiss är nu skickad och troligen så kommer dom öppna upp vid bröstbenet för o se vad som är fel...
Sen så va jag idag igen hos läkaren och fick veta att mitt hb är kasst trots järntabletts knaprande som min mage för övrigt inte alls tycker om...
Så nu ska jag få järn i droppform med start redan imorrn. Sen så togs de mer blodprover,så de är bara att invänta svaren på dem. Skulle även få göra en mammografi eftersom de gör ont i bröstbenet. Och återigen går jag på starka mediciner, fick idag utskrivet medicin för magen eftersom medicinen som jag tar är stark för magen. Så jag hoppas verkligen att jag kan få svar på varför de gör så ont... Bjuder på en bild från dagen. Lille L fick följa med mig och eftersom att skötte sig superduktigt så fick han en tjugolapp att handla va han ville för. Ni må tro att han va stolt när han betalade själv:-)

1 kommentar:

  1. Nu är tävlingen i samarbete med Allt för föräldrar avslutad. Blev du en av de lyckliga vinnarna? In och kika. :)
    Kram ♥
    http://www.finest.se/Sojkasframtid

    SvaraRadera