fredag 17 februari 2012

Dommningar

Onsdagen blev inte riktigt som tänkt. Dagen började med att mina besök på hud och ortoped flyttades pga av att den ena läkaren va hemma för vab bland annat. Men de bar iaf av till vc för att ta nya blodprover. Så på fredag nästa vecka får jag svaren på dom. Hade med mig E och L som skötte sig galant. På kvällen kollade vi på mästerkock och blev besvikna på att pär åkte ur, han hade ju en härlig humor men jaja så e de. De blev en bra dag trots att de inte riktigt blev som tänkt. Har fått ännu mer konstaterat att de nog me största sannolikhet är en ny tumör i handleden som bråkar. Har en stor knöl på typ samma ställe, den knölen svullnar upp så fort handleden ansträngs så den beter sig precis som den förra, jag hoppas bara att denna inte utvecklat sig till nåt elakartat. Ska ta mig ner till vc nästa gång den svullnar upp igen och få kortison insprutat för när den svullnar upp så stoppar den blodcirkulationen litegrann ut till vissa fingrar o så villket leder till att de domnar i handen o fingrarna:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar