onsdag 1 februari 2012

Älskade lillebror......:-,(

Bloggtorka ab,I know men har inte haft inspirationen till de.
Just nu sitter jag med gråten i halsen, tankarna går kring min älskade lillebror som verkligen inte har de lätt eller mår bra just nu:,(
Jag känner så mkt igen mig i honom och de som händer han just nu. Eftermiddagen har inneburit poliser,tårar och ångest m.m tänker inte gå in mer på de men de har inte varit någon rolig dag minst sagt.

De skär i hjärtat på mig just nu, jag önskar jag kunde trolla och göra de bra för dig just nu,trolla bort all smärta,vara där och torka bort alla tårar, göra så att allt blir bra. Jag vill inte se dig uppleva allt de jag tvingades uppleva. Jag vill inte se dig må så här. Jag älskar dig! Älskade lillebror!!! Jag måste tro att de blir bra,de måste bli bra,de finns inget annat!!!älskade lillebror....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar