torsdag 22 mars 2012

Go o glad kexchoklad

Solen lyser,himeln är blå och jag smilar med ett leende som så...

Haha inge bra rim men dock sant. Just idag känner jag mig glad. Inte särskilt mycke smärta, förkylningen börjar ge sig, de är strålande väder och vårkänslorna spirar:-)
Sen så ska maken koppla in vår nya diskmaskin idag me så man slipper stå o diska förhand,jovisst de går de med men när man är 7 pers så blir de möe disk som mitt ex hade sagt:-P och tid tar de och den tiden lägger jag hellre på barnen<3 så de ska bli skönt att få den inkopplad. Den gamla gick ju sönder för ca 2 veckor sedan.
Igår va L hos logopeden vilket gick bra så nu ska han få lite paus därifrån så blir de en uppföljning lite senare.
Lille J är ingen matfantast han inte, han fräser åt allt o då menar jag allt ja utom kefir och vatten:-) men allt annat fräser han ut så jag tror vi får ta o kakla in hela köket och sen ha en högtryckstvätt o spola av efter varje måltid:-p nedå skämt o sido men får hoppas han börjar gilla mat snart:-)
Annars idag så ska jag plocka i barnens rum och toan ska städas sen så blir de läxläsning med W oxå men nu ska vi njuta av vårvädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar