torsdag 8 mars 2012

Veckan som gått

Har vart återigen en vecka av läkarbesök. På måndag va de läkarbesök för min del och några ytterliggare blodprover togs. Tisdagen vart de järndropp pga mitt låga hb-värde. Onsdagen va de logoped för L, torsdagen gjorde jag ytterliggare ett besök på ortoped där de beslutades att min högerarm ska röntgas för att se så att de läkt ihop rätt efter att jag bröt den armen för 2år sedan. Fredagen va en städdag som vanligt med mys på kvällen. Övrig tid den veckan bestod av besök av vänner och de vardagliga sysslornna. Helgen kom makens syster med familj på besök, vart en trevlig dag med trevligt tjöt, lite tv-spelande och för en gång skull i ett spel jag kan litegrann iaf, vann över både maken och C, mohaha:-) nemen en trevlig dag vart de. Söndagen slappade vi mest... Lite bilder från veckan som gått...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar