onsdag 21 mars 2012

Fuck you diet...

Alltså är de nåt jag lärt mig de här senaste året så är de att ta vara på varenda sekund i livet, låta småsaker vara just småsaker, att uppskatta dagen mer. Ja att verkligen försöka se vad som är de viktigaste att ta vara på. Då kommer vi till denna punkt med vikten, jag hatar egentligen hur jag ser ut och att jag väger för mycket, jag har testat dieter,jag har tränat , jag har även testat att typ inte äta alls och visst de hjälper mig ner några kilo för nån vecka sen är man tillbaka där man var igen. Nää så numera skiter jag i allt va dieter heter för man mår skit av att hålla på med dom. Men jag vill ha ett normalt liv där jag lagar mat med barnen,bakar med barnen, äter med dem och på helgen ha en riktig myskväll och ska de då innebära att jag ser tjock ut så ja då får jag la va en tjockis:-) men däremot tänker jag fortsätta röra på mig, inte svulla i mig osv men jag tänker njuta av livet. Utseendet är trots allt inte allt. Motion och kondition är viktigt för att orka ha ett aktivit och roligt liv med barnen men jag tänker inte deppa ner mig i diethålorna mer:-)
Njut av livet och ta vara på dagen!!!

Tycker denna bild säger allt....
So fuck the diet!:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar