tisdag 15 november 2011

Frustrerad

Ja jag vet de har vart dåligt med bloggande, har liksom inte riktigt haft inspirationen till de. Dagarna tickar på och jag är lite smått frustrerad över att jag inte får gjort mer på dagarna. I måndags tog jag iaf tag i och sorterade o rensade i hallen men sen efter de har jag inte fått mycke mer vettigt gjort o de är frustrerande och jag känner mig lat, vill så gärna få massa saker gjort innan de är dags o börja julpynta:) älskar verkligen julen och speciellt vår familjs jul, så himla underbart o mysigt , de är verkligen en magisk dag och lär bli otroligt bra i år då jag är supernöjd redan med alla julklapparna vi köpt:)
Är sugen på att baka pepparkakor med barnen så de tror jag vi ska ta o göra i helgen. Annars händer de inte så värst mycke just nu, är jättesugen på o gå o se nya twilight som har premiär idag i svergie:)
Sen ang sjukdomsläget så inväntar jag svar på odlingar och i början på dec så är de nytt besök på onkologortopeden som gäller,lite ont i magen över de faktiskt. Är den nya knölen en till tumör? Ja usch vill inte ens tänka på de. Hua va jag stinker!! Haha ja nu undrar ni ju vad?;) jo vitlök:) käkade lite marinerade vitlöksklyftor igår, hur gott som helst. Knasigt? Ja kanske men gott , de är min goa vän J som lärde mig käka såna. Guu va jag saknar henne stundtals<3
idag så står lite garderobsrensning på aty göra listan och ikväll är de tv med bonde söker fru.
Skulle behöva egentligen gå ut o kratta löv men med frosten som biter så lockar de minsann inte o jag har inget trädgård intresse överhuvudtaget egentligen utan bara ett ont måste:/ men trädgårn skulle verkligen behöva sig en makeover men jaja får la se till våren hur de blir med de. Just nu fryser jag inte iaf för på ena armen har jag en sovande J och på min andra axel har jag en sovande S:) nehe ha de gott så länge;) bjuder oxå på en bild av en läcker solnedgång igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar