onsdag 2 november 2011

Dagisens säkerhet = fett minus

Känner mig ganska nere pga smärtorna i bröstbenet och jag får inte någon energi till något:(
Idag är de iallafall onsdag och de innebär tv kväll ikväll för vår del. Ikväll sänder dessutom tv4 en dokumentär ang dagisens säkerhet efter de att en pojk dog på dagis. Den ska jag absolut se, o känner rätt starka känslor för de då vi själva tyvärr vart med om ett dagis med dålig säkerhet. De är alldeles för ofta man ser att fröknarna står i en klump i solen o tjötar skit o har inte ett dugg koll på barnen när dom är ute. Konstigt hur världen blir allt mer ego o känslokall. De är ju deras plikt att ha koll på barnen, jag skulle tagit den plikten på blodigt allvar för jag skulle aldrig vilja ha att ett barn skadat sig pga mitt slarv, ne never liksom. E folk liksom så sjuka så dom tänker"ne men de är inte min unge så de e skit samma!" lr vad liksom???lr är de så mycke viktigare att få skvallra med kollegorna???!!
Så tummen ner för dagisarnas säkerhet:(

Nu ska jag ta o laga middag till älsklingen kommer hem. See ya!

1 kommentar:

  1. Surt med dagis som inte funkar:( Har inte vart med om något själv än så jag vet inte hur vårt dagis säkerhet är men olyckor händer ju även hemma som på dagis, lika surt vart det än är dock:/

    kram

    SvaraRadera