måndag 21 november 2011

När man känner att nåt är fel

De är hemsk känsla när man känner hur kroppen "säger" att de är nåt som är riktigt fel. När man känner att man behöver få hjälp med att åtgärda de men man får ingen hjälp för ingen vet va de är och ingen vill heller inte ta reda på va de är som är fel. De kommer nya sjukdomar osv hela tiden, va är de som säger att de inte är nåt helt nytt som jag drabbats av?? Men näe så kan de ju inte va enligt läkarna,sånt händer ju liksom inte:/ ja ne usch jag vet inte va jag ska göra mer för o få hjälp, allmänt deppig idag,har haft svinont i bröstbfnet i flera dagar och denna smärta gör mig svintrött:( sen dessa utslag som kommer o går, dom blir jag tokig på men inte heller där har läkarna nån förklaring. Nu funkar vården så att - ja nemen du har inte ont i öra näsa hals så du är frisk, lär dig o leva med smärtorna för de kan inte va nåt annat:(
Allt jag vill är att om jag nu ska lära mig leva med dessa smärtorna så vill jag åtminstone veta vad de är som gör att jag har så ont, är de så mycke begärt liksom?!
Jag är trött på att häva i mig mängder med smärtstillande, (läkarnas lösning på de hela), och om jag så nu måste leva med att förgifta kroppen med massa medicin så vill jag ju för fasen veta varför och vad de är som gör så ont!
Ne nu vinner smärtorna över min envishet så nu får de bli en smärtstillande tablett så jag kan va en bra och glad mamma för mina barn och som inte bara har ont hela tiden!
Sorry för de arga inlägget men behövde få ur mig tankar bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar