fredag 11 november 2011

11-11-11

Ja idag är de ju ett sånt där lite magiskt datum för vissa. De är nog många som gifter sig,förlovar sig osv. Själva så gifte vi ju oss 09-09-09 vilket är ett magiskt datum för oss bland annat för att vi blev ihop den 9/9:) makens chef gifter sig tex idag så stort grattis o alla lyckoönskningar till dom idag;)
För min egen del är de en helt vanlig fredag som innebär städdag och sen mys framför tvn. Sen har vi en hel del o göra i helgen. Vecan somgått har oxå varit rätt stressig med mycke rännande hit o dit. I tisdag va jag hos hudläkare och resultatet blev ett par stick och en odling som skickats iväg o sen fick jag allergimedicin utskrivet så återigen vänta och se. En del av utslagen beror antagligen på morfin-tabletterna som jag tog i samband med tumören eftersom ämnerna i oxicotin o oxinorm utlöser nåt ämne i kroppen som reagerar o då får man såna utslag. MEN de borde ha gett med sig nu eftersom jag inte tagit den medicinen på ett bra tag så men de ska utredas vidare. Sen på onsdagen så hade vi tid på bvc för J och L. J väger nu 10kg:O en liten rund o go kille minsann:)
L's 5,5års kontroll gick toppen, han e sååå duktig:)
På torsdagen hade vi hembesök av logopeden för E,gick kanon de med, ska på återbesök om nån månad med honom. Sen under tiden logopeden va här hade vi "finbesök" haha, nedå men killen som kör dhl lastbilen kom med ytterliggare ett paket som jag beställt:) han börjar va stammis här hemma;) skämt o sido men trevlig är han och till barnens stora förtjusning körde han nu stora o då menar jag STORA lastbilen (24m) , riktigt fashinerande hur han lyckades vände de stora schabraket här på vår gata:p"impad":p
Barnen stod som klistrade i fönstret o spanande in lastbilen:)
Idag har W vart med skolan och simmat i simhallen och jag kan såklart inte låta bli att oro mig över alla tänkbara olyckor som kan hända:/ men självklart värmer de mitt hjärta att veta att han har de superkul med kompisarna och ikväll ska han på kalas hos en kompis:)
Nehe nu tror jag de är nån som ropar på mig... "lyssnar"... Jojomensan ..dammsugaren;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar