onsdag 16 november 2011

Twilight breaking dawn part 1

Igår var de äntligen premiär för nya twilight filmen och gissa vem som hemsk gärna ville se den?;) jovisst jag:) så jag bokade biljetter åt mig och maken, ringde hit morsan för barnvakt. Vi började kvällen med att hämta biljetterna därefter åkte vi på resturang och åt helstekt fläskfile med stekt potatis och bea samt sallad, himla smaskens. När vi va mätta o goa så åkte vi förbi ica o handlade och efter de så bar de av till bion. Och hur var filmen då? Jo jag älskade den som alla dom andra filmerna. Visst denna va nog lite mer förutsägbar än va de andra varit, jake va lika snygg som vanligt och edward var faktiskt snäppet snyggare i denna film än de andra. Så för o vara film fyra så va de riktict bra och jag längtar redan till nästa:) MEN de är ju bara sisådär ett år kvar tills den släpps,grr:p
Så de vart en riktigt bra dag igår. Under dagen bakade jag o barnen oxå, chokladbollar och mjuk pepparkaka vart de:) sen blev de ju som sagt en himla mysig kväll, lite som nykär vart man, vart iaf väldigt romantisk stämmning över hela kvällen:) love u P!;)
Nehepp nu behöver jag ta tag i massa att göra saker.see ya later;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar