måndag 28 november 2011

Blåsigt värre

Igår blåste de som bara den, utemöblerna vältes omkull och bordet flög iväg ett antal meter. Lekstugedörren flög oxå iväg en bit och till och med skottkärran hade flugit iväg:p så de kan man kalla blåsigt värre, men elen fick vi tack och lov behålla:)men idag är de i princip vindstilla och även lite solsken har de vart idag:) måndag idag och jag känner att de är rätt tomt i huvudet, har nog både de ena o de andra som ska göras men kommer inte på vad just nu. Veckan som kommer består av massa läkarbesök. Imorrn så ska min läkare ringa o meddela provsvaren och jag ska ner till min bm. Sen på onsdag ska två av pojkarna till barnläkaren och på fredag ska jag till onkologortopeden.
Så de är en del att göra.
Men läkarbesök är inget som står på skojlistan dessvärre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar