tisdag 16 augusti 2011

Tusen tankar

Just nu vill jag inte tänka, de är alldeles för många tankar som snurrar i mitt huvud.. Allt från att de ska bli skönt att få tumören utopererad och få svar på om den är elakartad och framför allt va de är för något till att tänka att tänk om jag inte vaknar mer igen efter narkosen, tänk om bedövningen inte tar odentligt o tänk om den är elakartad. Näää just nu vill jag inte tänka helt enkelt men de är som svårt o låta bli dess värre:(((

Hur som helst, dagen idag har hittills bestått av smärta och sjuka barn. Jag har fått en liknande knöl i nacken och ont i nacken så tänkte be läkaren imorgon känna på den så får vi se vad dem tror om den sen har de börjat göra ont i ryggen precis där de nedersta revbenen fäster. Har ju sedan tidigare ont i bröstbenet och vid fästningen till de nedersta revbenen på framsidan och ont i de två nedersta revbenet runt om:( hmm de lät invecklat men så e de iaf. Sen har jag fått nåt himla skumt när de kliat på huden och jag kliar så blir de som myggbett i xl variant, nån som vet va de kan vara??

Nåväl nog om min smärta. Lille J är fortfarande sjuk, E hostar på men de övriga håller sig friska än så länge. Jag är oxå på bättringsvägen så nu håller vi tummarna för att förkylningen inte visar ngr spår av sig imorgon på blodproverna. Yrsel o illamående står på min lista just nu me men de kan jag stå ut med så länge jag får ett långt och lyckligt liv med mina älskade pojkar<3

Morgonen började vid 7 då J vaknade och tyckte de va dags o gå upp för lite lek o bus. Vi gjorde frukost och sedan satte vi oss o sorterade lite, jag fortsatte med barnens minnesböcker. Sen fixade vi lunch åt barnen och nu på eftermiddan har barnen vart ute o roat sig med att gunga och hoppa studsmatta. Pizza vart de till middag idag, inte nyttigt men ska man äta nyttigt jämt mår man fasen inte bra psykiskt heller, måste ju åta nåt som smakar gott ibland med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar