måndag 15 augusti 2011

Älskade barn

Sitter här med lille J sovandes i famnen och guu va jag älskar honom, ja jag älskar ju såklart alla mina barn lika mycke!!!<3:)))
men de är så fantastisk att en liten mysig stund i sänghalmen kan skapa en så underbart fin människa, helt otroligt va naturen kan göra. Jag är så otroligt lycklig och tacksam för varenda sekund jag får vara vid mina barns sida o se dem utvecklas. J har börjat leka med sina leksaker och tycker nu att gåstolen faktiskt är rätt skön att sitta i stundtals:)
Jag skulle kunna sitta o sniffa, titta och kramas dygnet runt med mina prinsar!!!

Under eftermiddan har pojkarna käkat middag och idag vart de mcd till middag, sen har vi pysslat och målat lite. Jag har suttit och fyllt i barnens minnesböcker litegrann och nu håller maken på att lägga barnen. W e dock vaken, han sitter och väntar på att 112 på liv o död ska börja på tv'n , efter de är de sängdags för stora killen oxå:)
Bjuder på ett kort på lille J's lilla hand<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar