torsdag 18 augusti 2011

Jodå jag lever

Jodå jag lever och operationen är gjord. Snittet är lagt uppe mitt i handen och ända ner på handleden så totalt är de ca 10 cm långt , men nu är tumören borta. Och imorrn får jag veta om dom lyckats få bort allt eller om de blir fler operationer. Operationen idag tog 1,5 timme för dem. Jag kördes ner till preop kl nio och kom tillbaka till avdelningen kl 15, så sex timmar allt som allt. De som tog mest tid va att få ordning på syresättning på uppvaket då den hade tendens att sticka ordentligt neråt stundtals. Min hand liknar mest en kycklingklubba lr nåt just med ett dränage och smärtar på tämligen bra, men va gör väl de när jag är här, jag lever och de är jag otroligt tacksam för de. Nu är jag svintrött, så dags att sova. Skriver o berättar mer imorgon! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar