söndag 28 augusti 2011

Äckelvarning

Är du känslig så kolla inte längre ner. Bilden är ifrån igår när jag bytte gipset och bandaget. Ser inget trevligt ut alls och tyvärr behövde dom ju skära upp mer än va som va tänkt så får se va de blir för ärr av detta:( men men bättre med ett ärr än att ha nån jäkla tumör som växer. MEN de finns ett stort men, jag hoppas verkligen inte de är som jag befarar efter igår för när dem plockade bort gipset va jag ju nyfiken nog och kände på stället där tumören suttit och där satt de en knöl som kändes oroväckande lik tumören, förhoppningsvis är de bara en koagulerad blödning men kändes som sagt oroväckande lik men hoppas på de bästa för de vore väl helt jävla otroligt om dom lyckats plocka ut den främre men inte den som suttit mitt i handleden. Fast å andra sidan sjukvården har förvånat mig många ggr detta året!

Vaknade vid 10 imorse, snacka om att vi fick sovmorgon. Behövdes förvisso då jag vart tvungen att öka på smärtstillandet igår efter art dom la om gipset så led de till att jag fick världens klåda, funderade på att ta mig en svalkande dusch mitt i natten men vem fasen orkar gå upp o dusha klockan 03 mitt i natten:p Resten av dagen har vi dock inte gjort många knop, sysselsatt barnen och allmänt degat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar