fredag 26 augusti 2011

En trevlig fredag

Okej fråga mig inte va jag gör vaken vid denna tid på en lördag för de vet jag inte ens själv, vaknade 06 och har inte kunnat somna om trots att alla mina små prinsar ännu sover så gott så:)

Gårdagen började med att W fick packa sin gympapåse själv sen kördes han till skolan, efter de bar de hemåt igen. Väl hemma vart de änna dags att städa så först plockade jag sen slängde in allas sängkläder i tvätten, sen va de dags för en dejt med dammsugaren för min del medans P dammtorkade i bokhyllor osv. Efter de tog jag en välbehövlig dusch och P skurade golven. Då va tiden inne för lunch och P hoppade in i duschen, hämtade W och sen bar de av mot göteborg. Åkte först till nordstan där de för övrigt kryllade av poliser, nåväl där hämtade vi ut vår dagispåse på åhlens som för övrigt va en riktig besvikelse. Åkte sedan vidare till foffa som S säger = morfar, där bjöds de på resturangmat ifrån da marco , supergott verkligen!
När vi alla va mätta och belåtna for vi vidare till biopalatset. Tog spårvagnen för barnens skull då dem gillar att åka spårvagn:)
Biobesöket var uppskattat och när bion väl var slut så va de tämligen sent så dags att fara hemåt. På vägen hem svängde vi förbi jourcentralen, tänkte kollat om dom kunde lägga om mitt gips o bandage men tji fick vi, dom stängde vid 21 o vi va där 21.10. Så ska väl försöka pallra mig iväg idag. Idag får vi eventuellt besök annars lär dagen mest bestå av bus lek och en massa tvätt. Nu tror jag bestämt att lille J vaknat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar