måndag 1 augusti 2011

Jodå läkarn har ringt

Men så himla mycket klokare vett jag inte om jag blev. I de celler dom fått ut har dom iaf inte hittat några elakartade celler men de är ännu inte säkra på att den verkligen inte är de för dem vet fortfarande inte exakt va de är för de va för lite celler som togs eller nåt, han förklarade att man brukar ta så lite celler för att minska risken för att man sprider cellerna. Men nu ska den tas bort iaf, så får dom analysera den mera sen. Är uppsatt på operstionsväntelistan så nu är de till att vänta och se när man får den tiden.
Men innan de blir operation så måste jag få undersökt och konstaterat att min smärta i bröstbenet inte har med hjärtat att göra.
Så jag vet inte riktigt va jag ska känna lixom, skönt iaf att den inte visade att den va elakartad men samtidigt känns de sådär me tanke på att dom inte vet va de är för nåt och därmed vet dom heller inte säkert om den är elakartad eller inte... Allmänt rörigt inlägg men så känns de oxå just nu i tankar och känslor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar