onsdag 3 augusti 2011

Onsdag...

Morgen börjades med städ och plock, sen tog jag med mig W och E ner till torget där jag klipptei mig. Efter klippningen gick vi till coop och handlade sköljmedel o lite annat. Tänkte barnen kunde fått valt varsin godispåse inne på coop men pojkarna va fast beslutna med att dom ville handla de på hemmakväll så efter coop gick vi till hemmakväll, där barnen fick plockat varsin godispåse och vart nöjda o glada. Sen va de dags att gå vidare till logopeden med E. Där gick de kanon, han var så duktig så:)
När vi va klara hos logopeden så hämtade älsklingen o de andra pojkarna oss.
Nu har vi precis käkat middag, bombay-gryta, mums! Nu e jag svintrött och skulle mer än gärna ta mig en tupplur:) men en del grejer kvar att fixa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar