tisdag 17 november 2009

tänk om man kunde beställa drömvinsten

Jahaopp då va de onsadag i dag då..
Tänkte försöka beställa drömvinsten utav svenskaspel*asg*...
Som att de skulle gå??!!!Ne just de,jag vet inte men på något sätt o vis så känns de som de är mycke mygel bakom lotto men jag har ju inga bevis för de tyvärr..
Men gu va man önskaatt man vann den där drömvinsten,liksom 191 miljoner...
Önskar så gärna att man slapp sitta och vända och vrida på varenda krona varje månaden och ändå går de inte ihop liksom...
Lnska oxå mankunde få göra de bättre för alla i sin närhet...
Jaja drömma kan man ju alltid göra!!!So I keap om dreaming...

Ja o så va de ju de här med svininfluensan.Troligtvis å har de nog inte vart den ändå,eler ja de vet vi ju inte då idioterna nere på vårdcentralren inte tog något prov på honom men han e mycke piggare nu och blev de me en gång han började på pencellinen...

Idag ska vi eventuellt gå och vaccinera barnen.
Troligvis säger jag just för att vi inte är säkra,fan jag e så himla osäker på de,spruta in massa skit i kroppen liksom som inte är testat ordentligt..
Men troligen så kommer vi vaccinera barnen iallafall.

Igår va vi och shoppade in lite julklappar till barnen.
Vi hade me oss ALLA barnen,orkade inte dra hit morsan osv så de blev till att ha med sig alla. O de gick faktiskt över förväntan. Eller ja jo E satt och grinade och skrek från 3 min efter att vi gått in i affären tills de att vi gick ut ur affären.
Men annars gick de bra,visst de kliade i W fingrar och han ville ha både de ena och de andra men han tjurade inte ihop i alla fall.
L och S va dom som va allra snällast. Sa i princip inte ett knyst..

Sen avslutades kvällen me att vi tittade på halv åtta hos mig som kanske inte va ngn jättehöjdare igår men idag blir de bonde söker fru,ska bli kul o se:)

Hade tänkt skriva betydligt mer men känner att min koncentration är inte på topp när E sitter här bredvid mig och grinar o nu börjar även S tjura ihop..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar