onsdag 4 november 2009

Dagen startade med att jag va hur seg som helst.P pallrade sigupp vid 05.30 och gav E en välling sen gjorde han mackor till barnen medan jag och S låg kvar i sängen och latade oss..vid 06.30 kom P in o hämtade S för då va de grötdags. Så då va de oxå dags för mig att dra mig upp,gick på toa o gjorde mig iordning.tog även test med monitorn idag o även idag visar den hög men de beror på att den inte lärt känna min kropp än.sen va de dags för barnen att bege sig till dagis. Gjorde välling till S o gick o la oss i sängen o mös en stund till. Sen va jag tokig nog att tro att min kära lille son skulle vilja sitta i sin babysitter utvilad o mätt medan mamsen hans kunde plugga lite...men de tycke inte S va lika bra ide,hann precis öppna dokumentet sen tjurade S ihop. O snälla mamsen tog ju upp han direkt såklart,nöjd o glad över att slippa sitta i babysittern får S värsta pruttattaken. Pruttade nog säkerligen 10 pruttar på 1.5minut,..puh,va de luktade eller så va de hämden för att jag satte han i babysittern:) you never know. Sen ua de dags för välling igen eller ja ersättning e de ju S äter men vi kallar de oxå för välling. O nu sover han så sött så här i min famn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar