torsdag 12 november 2009

Folk nu för tiden...

Fy bubblan för vissa folk nu för tiden,folk älskar verkligen att bråka uppenbarligen.
De är typ va folks liv går ut på nu förtiden känns de som ,att bråka liksom.
Hur orkar man hålla på o bråka hela tiden dygnet runt?Jag fattar inte de..
Varfö vill man ens hålla på och bråka,varför inte försöka lösa de på bästa sätt och slippa bråk istället för? De vore väl ändå skönare.
Ne för folk e så jävla ego och så jävla känslokalla nu för tiden.
Usch jag skulle aldrig orka eller vilja hålla på o bråka så mycket som folk gör... Såvida de inte gäller mina barn såklart för då finns de inget i världen som stoppar mig..Dom är mitt allt och jag älskar dom något enormt!!!

Jag är så lycklig att jag fått en så fin familj,att jag har världens underbaraste man och att vi tillsammans lyckats få världens finaste barn.
De finns liksom ingen som han,älskar dig P!!!
Och helt ärligt jag vet inte om jag någonsin skulle våga bli ihop med någon annan om de skulle mot alla odds ta slut mellan mig och P. För jag skulle aldrig våga bli ihop med någon annan me tanke på hur allt folk beter sig nu för tiden.
Alla bråkar me alla och om allt ta mig tusan.

Ne fy sjutton...

Ta vara på de man har och va rädd om de. Va lycklig för de du har för varje minut,för du vet aldrig va som händer nästa minut...

Självklart finns de ju vettigt folk med, de vet jag ju såklart.Alla mina underbara vänner som exempel <3. Min familj som sagt och många fler i vår närhet.

Ja ne nu fick jag iaf skrivit av mig,o jag förstår att ni undrar va som fått mig att bli så upprörd men jag väljer att inte skriva om de här men låt mig säga som så att de finns ta mig tusan folk för allt va bråk heter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar