måndag 9 november 2009

"foppa i vumpan"

Nu undrar ni förståss vad det ska betyda?? Det gjorde jag också först, men nu vet jag. Det är våran underbara son L's ord och det betyder snoppen i rumpan. Det gick han omkring och sa ett antal gånger igår (även idag tror jag) och skrattade sådär tokgulligt som bara L kan. Han är inne i kiss och bajs humor perioden nu och allt sånt skrattar han högljutt åt. Försökte förklara för honom att foppa ska inte alls vara i vumpan. Det är bara bögar som gör sånt. Men ju fler gånger man sa det desto roligare tyckte våran lilla gullunge att det var.

Annars händer det väl inte så mycket nu, damp ner en leksakskatalog från Toys´r´Us här igår och det har varit fullt krig om den där katalogen...

De var väl allt jag hade å komma med nu gott folk. Nu är de dags att ni går å lägger er, eller ja. Jag vet ju inte när ni läser detta men jag ska i alla fall lägga mig nu. Sov gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar