tisdag 6 december 2011

Onkologortopeden och helgen

Helgen har sprungit på i en rasande fart. I fredags var jag på onkologortopeden och resultatet där blev att de antingen är en ny likadan tumör lr ett ganglion så nästa gång den svullnar upp lite mer så ska jag ner till vc o få kortison insprutat direkt i knölen o så får vi se om svullnaden går ner lr inte, så mycke mer än så gav de inte, jo ärret har ju inte riktigt läkt så bra som de ska på handleden utan de har spruckit upp lite undertill men där ville hon avvakta o ge de lite tid till. Så nu håller jag alla tummar o tår för att de inte är nån mer tumör och att ärret läker igen.
Konstigt illamående idag, hoppas inte de är nån sjjukdom på gång. Fått slått in lite julklappar ida med:) och lite snö har vi fått med så nu känns de verkligen att julen närmar sig:)
Ont i bröstbenet även idag:/ fördöker till de yttersta att inte ta värktabletter men ibland vinner smärtan tyvärr:(
Hade en väldigt trevlig fredag med trevligt sällskap,god mat och dryck. Vart väldigt sen o inte så nycktert men ack va trevligt jag hade:)
Fick sovmorgon på lördagen, mycke nice:) söndagen va de kalas.
Nu tänkte jag ta mig en kopp kaffe medans ungarna roar sig med djungelhjul på tvn.
En bild på handen som den ser ut nu, nya knölen ser man ju rätt tydligit o ärret ser ju inget vidare vackert ut men de kan jag leva med bara de inte är en ny tumör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar